f
Znajdź nas na Facebooku!
Znajdź nas na YouTubie!

Tauron Arena

PODZIAŁ GRUP W ROKU SZKOLNYM 2021/2022:

Wtorki – start zajęć 14.09.2021

16:30-17:30 – gr. 4-5 lat (roczniki 2016-2017)

17:30-18:30 – gr. 6-7 lat (roczniki 2014-2015)

18:30-19:30 – gr. 8-9 lat (roczniki 2012-2013) i gr. 10-12 lat (roczniki 2009-2011)

Środy – start zajęć 15.09.2021

16:30-17:15 – gr. 3 lata (rocznik 2018)

17:15-18:00 – gr. 3 lata (rocznik 2018)

Czwartki – start zajęć 16.09.2021

16:30-17:30 – gr. 4-5 lat (roczniki 2016-2017)

17:30-18:30 – gr. 6-7 lat (roczniki 2014-2015)

18:30-19:30 – gr. 8-9 lat (roczniki 2012-2013) i gr. 10-12 lat (roczniki 2009-2011)

Harmonogram zajęć w Roku Szkolnym 2021/2022:

GRUPY WTORKOWE

KWARTAŁ I (15 treningów)

Wrzesień: 14, 21, 28
Październik: 5, 12, 19, 26
Listopad: 2, 9, 16, 23, 30
Grudzień: 7, 14, 21

KWARTAŁ II (10 treningów)

Styczeń: 4, 11
Luty: 1, 8, 15, 22
Marzec: 1, 8, 15, 22, 29
Uwaga! Brak zajęć od 17 do 30 stycznia (ferie zimowe)

KWARTAŁ III (11 treningów)

Kwiecień: 5, 12, 19, 26
Maj: 10, 17, 24, 31
Czerwiec: 7, 14, 21
Uwaga! Brak zajęć 3.05 (Majówka)

GRUPY ŚRODOWE

KWARTAŁ I (15 treningów)

Wrzesień: 15, 22, 29
Październik: 6, 13, 20, 27
Listopad: 3, 10, 17, 24
Grudzień: 1, 8, 15, 22

KWARTAŁ II (11 treningów)

styczeń: 5, 12
luty: 2, 9, 16, 23
marzec: 2, 9, 16, 23, 30
Uwaga! Brak zajęć od 17 do 30 stycznia (ferie zimowe)

KWARTAŁ III (12 treningów)

kwiecień: 6, 13, 20, 27
maj: 4, 11, 18, 25
czerwiec: 1, 8, 15, 22

GRUPY CZWARTKOWE

KWARTAŁ I (13 treningów)

Wrzesień: 16, 23, 30
Październik: 7, 14, 21, 28
Listopad: 4, 18, 25
Grudzień: 2, 9, 16
Uwaga! Brak zajęć 11.11 (Święto Niepodległości)

KWARTAŁ II (10 treningów)

styczeń: 13
luty: 3, 10, 17, 24
marzec: 3, 10, 17, 24, 31
Uwaga! Brak zajęć 6.01 (Święto Trzech Króli) oraz od 17 do 30 stycznia (ferie zimowe)

KWARTAŁ III (10 treningów)

kwiecień: 7, 14, 21, 28
maj: 5, 12, 19, 26
czerwiec: 2, 9, 23
Uwaga! Brak zajęć 16 czerwca (Boże Ciało)

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close